برسی خواص بادام برای افزایش قد(طرز تهیه شیر بادام)

از ارزش غذایی بادام تا مصرف بادام برای افزایش قد:

تاثیر مثبت بادام برای افزایش قد را نمی توان نادیده گرفت. بادام به عنوان یکی از آجیل های با کیفیت و مقوی می تواند در افزایش قد و تامین انرژی لازم برای بدن موثر باشد.

شما با خواص موجود در بادام تا چه اندازه آشنایی دارید؟ آیا می دانستید مصرف بادام برای افزایش قد مناسب است؟ نقش بادام در سبد رژیم غذای شما چه جایگاهی دارد؟

این سه سوال برای این است که به شما بگوییم مصرف بادام تا چه اندازه اهمیت دارد و این آجیل خوشمزه تا چه اندازه می تواند برای سلامتی شما موثر و مفید باشد.

ابتدا باید شما را با ارزش غذایی بادام آشنا کنیم. جالب است بدانید میزان کالری موجود در بادام به ازای هر ۱۰۰ گرم ۵۷۶ کالری می باشد که می تواند انرژی لازم را برای بدن تامین کند.

بادام مصرف خوراکی دارد و از آن در شیرینی پزی ها و صنعت روغن گیری نیز استفاده می کنند البته بادام تلخ برای صنعت روغن گیری مورد استفاده قرار میگیرد.

از بادام فرآورده های متنوعی تهیه می کنند که هر کدام در سلامتی و پیشگیری از برخی بیماری ها بسیار موثر می باشد. از گذشته و آنچه از کتب طب سنتی بر می آید مصرف بادام در پیشگیری از بسیاری از اختلالات و بیماری ها موثر است. به همین منظور روزانه مصرف ۱۰ عدد بادام علاوه بر تامین انرژی لازم به سلامتی شما نیز کمک می کند. بادام به دلیل داشتن کالری بالا در انسان ایجاد سیری می کند.

مغز بادام در مقایسه با دیگر مغز ها مواد مغذی و ترکیبات مفید بیشتری دارد و در جذب فسفر،منگنز،آهن،چربی،کلسیم و فیبر کمک می کند جالب است بدانید چربی بادام از گونه های مضر نمی باشد و مصرف آن برای افرادی که چربی خون دارند مشکلی به وجود نمی آورد. به دلیل وجود چنین خواصی است که بادام برای افزایش قد موثر است.

جهت مشاهده لیست قیمت انواع ارقام نهال روی عبارت خرید نهال بادام کلیک نمایید.

افزاییش قد

با توجه به توضیحاتی که داده شد خیلی از افراد تلاش می کنند تا بادام را در سبد رژیم غذایی خود قرار دهند. در واقع ارزش درمانی بالایی که در بادام موجود است و طعم بسیار خوب آن موجب شده تا از آجیل های پرطرفدار و محبوب باشد.

تغذیه را می توان از عوامل تاثیر گذار در افزایش قد به شمار آورد در واقع شما می توانید با پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متنوع در افزایش طول استخوان های خود موثر باشید.

البته لازم به ذکر است که افزایش تولید هورمون های رشد است که منجر به افزایش قد می شود به همین منظور باید افرادی که در سن رشد قرار دارند  مواد غذایی را مصرف کنند که در تامین ریز مغذی و درشت مغذی های محرک و تولید هورمون کمک  کند.

بادام یکی از مواد غذایی بسیار مقوی می باشد که منبع بی‌نظیری از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فسفر بوده که تاثیر بسیار خوبی بر قدرت استخوان های شما خواهد گذاشت.

در تلاشیم برای افرادی که به دنبال قد بلند هستند توصیه کنیم مصرف مواد غذایی سالم را در سبد رژیم غذایی خود قرار دهند.

همچنین در اینجا میتوانید مقاله ی مرتبطت به زبان انگلیسی بخوانید

۳ عنصر مهم در بادام عبارت اند از:

۱٫کلسیم:جالب است بدانید کلسیم موجود در بادام برای افزایش قد تاثیر بسیار خوبی دارد،همچنین به سلامت استخوان ها نیز کمک می کند. مصرف مواد غذایی سرشار از کلسیم مانند آجیل و مخصوصا بادام برای افزایش قد موثر است.

۲٫منیزم:شما با مصرف مداوم بادام به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی منیزم می تواند در تقویت و افزایش قد موثر باشد .

۳٫آهن:آهن یکی دیگر از مواد معدنی موجود در بادام می باشد که در انتقال اکسیژن در خون نیز نقش موثری دارد،فقر آهن در بدن منجر به کم خونی می شود. به افرادی که در صدد افزایش قد خود هستند توصیه می شود با مصرف آهن می توانند نیاز به اکسیژن را به خوبی برای بدن خود تامین کنند.

به عنوان نکته پایانی باید اشاره نمود که شما می توانید در یک دوره مشخص مصرف بادام را در رژیم غذایی خود قرار دهید. علاوه بر آهن روی موجود در بادام و دیگر آجیل ها نیز در افزایش قد موثر خواهد بود. توجه داشته باشید برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید باید رژیم را به صورت ادامه دار مصرف نمایید. به همین منظور می توانید به صورت دوره ای آن را مصرف کنید سپس طول دوره ها را طولانی تر کنید.

البته شما می توانید از بادام فرآورده های خوشمزه ای مانند شیر بادام و معجون نیز تهیه کنید و میل نمایید.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

اگر کشاورز یا باغدار هستید و یا علاقه مند به پرورش انواع نهال میوه می باشید، می توانید با کیفیت ترین ارقام نهال میوه را از ما خریداری نمایید. دکتر نهال دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی آماده ی ارسال انواع نهال میوه پربار به سراسر کشور می باشد. کافیست همین حالا با ما در تماس باشید.

دیدگاه و پرسش