خرید انواع نهال انجیر

بهترین نهال های انجیر ایرانی و خارجی اصل را از ما بخواهید🤩

لیست قیمت خرید نهال انجیر

نهال انجیر استهبان

نهال انجیر استهبان

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : گرمسیر
نهال انجیر زرد زودرس

نهال انجیر زرد زودرس​

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال انجیر زرد سه فصل

نهال انجیر زرد سه فصل

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال انجیر قرمز

نهال انجیر قرمز

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال انجیر گلابی

نهال انجیر گلابی

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال شاه انجیر زرد

نهال شاه انجیر زرد

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال شاه انجیر سیاه

نهال شاه انجیر سیاه

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر

نهالستان دکتر نهال

درباره مجموعه دکتر نهال بیشتر بدانیم

سوالات متداول

سوالات متداول درباره خرید نهال انجیر

من چطور می توانم با مجموعه دکتر نهال در ارتباط باشم؟

راه های ارتباطی با مجموعه دکتر نهال به سه طریق می باشد.

  1. بر قراری تماس تلفنی با کارشناسان دکتر نهال (09143336027 – 09142621060)
  2. گذاشتن پیام در واتساپ کارشناسان دکتر نهال
  3. مراجعه حضوری به نشانی قرار داده شده در وب سایت دکتر نهال (آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر، بعد از پلیس راه)
خرید اینترنتی نهال ها به چه صورت می باشد؟

شما کافیست فقط رقم مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق برقراری تماس با شماره تماس های قرار داده شده در وب سایت، با کارشناسان مجرب دکتر نهال ارتباط بر قرار نموده و نسبت به خرید نهال خود اقدام نمایید.

چگونه می توانم حین خرید نهال از دکتر نهال به این مجموعه اعتماد کنم؟

نهالستان دکتر نهال با سابقه ی درخشان فعالیت بیش از 30 سال، در این زمینه همواره کنار شما خواهد بود. مجوز رسمی از جهاد کشاورزی که تصویر آن در همین صفحه قابل مشاهده است، اعتبار بزرگیست تا به خرید شما اعتبار بخشد.

همچنین ارسال فاکتور رسمی به همراه ارسال نهال های شناسامه دار، از دیگر مزایای خرید نهال از نهالستان دکتر نهال می باشد.

آیا خرید نهال به صورت عمده شامل تخفیف می شود؟

بله خرید عمده ی نهال شامل تخفیف می باشد. دکتر نهال به دلیل داشتن باغات مادری بسیاری که دارد، کاملا از هزینه های فراوان کشاورزان و باغدران عزیز مطلع است. از همین روی با در نظر گرفتن تمامی چالش های کشاورزی، تخفیف مناسب به همراه نهال های با کیفیت را به کشاورزان تضمین می نماید.

نحوه ی ارسال و بسته بندی نهال چگونه می باشد؟

ارسال تمامی ارقام هم به واسطه ی خودروهای باربری و یا اتوبوس های بین شهری صورت می پذیرد تا در کمترین زمان ممکن ارسال ها صورت پذیرد. چنان چه تمایل به ارسال نهال از طریق تیپاکس داشته باشید این مورد هم بنا بر درخواست مشتری انجام می گردد.

ارسال توسط تیم بسته بندی مجموعه با دقت بالا و سرعت بسیار مناسبی صورت می پذیرد. از همین روی ضمانت سلامت نهال ها تا زمان تحویل توسط مجموعه انجام می شود.

برای خرید نهال، دست دست نکن! همین حالا با ما در تماس باش!
دکتر نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی، ارسال سریع و ارائه ی فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود.

پادکست معرفی نهال انجیر

خرید انواع نهال انجیر

معرفی جهت خرید نهال انجیر زرد سه فصل :
این نهال از گونه های ایرانی می باشد و قدرت تحمل سرمایی مناسبی دارد و در نواحی خنک رشد مطلوبی دارد.این انجیر میوه ای بزرگ و کشیده به شکل تخم مرغ دارد و پوست بیرونی آن سبز رنگ است و گوشتی قرمز رنگ دارد. معمولا از اوایل تابستان تا شهریور زمان رسیدن و برداشت این انجیر می باشد که دارد مورد توجه خریداران قرار میگیرد.

معرفی جهت خرید انجیر زودرس :
این نهال از دیگر ارقام نهال انجیر می باشد که به لحاظ زمانی زودتر از دیگر انواع رسیده و قابل برداشت است. میوه ی آن به رنگ زرد و سیاه می باشد و نهال آن شبیه به دیگر انواع بوده با این تفاوت که 4 هفته ای زودتر از دیگر انواع قابل برداشت است . زودرس بودن این رقم نهال انجیر باعث شده باغداران خیلی زود به سوددهی برسند.

معرفی جهت خرید نهال انجیر استهبان:
این رقم از دیگر انواع نهال انجیر با کیفیت در ایران است که در مناطق معتدل و گرمسیر رشد بسیار خوبی دارد. این رقم انجیر برگ های زرد و پنجه ای به رنگ زرد دارد و ارتفاع آن تا شش متر نیز می رسد. انجیر استهبان از سال چهارم آغاز به باردهی می کند و هر ساله میزان بار آن افزایش پیدا می کند. این درخت انجیر تا سن بیست سالگی میوه می دهد.

معرفی جهت خرید نهال انجیر سیاه :
این رقم نهال انجیر بومی ایران بوده و در استان لرستان بیشتر کشت می شود. این رقم از مرغوب ترین انواع می باشد که زودتر از ارقام دیگر قابل برداشت است .انجیر سیاه آبدار است که پوست آن نازک می باشد. زمان برداشت آن اوایل مرداد ماه است. این نهال مقاومت بالایی در برابر سرما ندارد اما سازگاری خوبی در برابر شوری خاک دارد.

معرفی جهت خرید نهال انجیر زرد:
این نهال انجیر از بهترین نژاد ها در ایران است که کیفیت بسیار خوبی دارد و در بهبود سلامتی نیز نقش موثری دارد.این رقم درشت با پوستی نازک می باشد. انجیر زرد در مقایسه با دیگر انواع قد کوتاه تری دارد اما بسیار پر بار است . این درخت انجیر در سال اول کاشت نیاز به آبیاری منظم دارد که به تقویت ریشه ها مناسب نهال کمک می کند.

معرفی جهت خرید انجیر گلابی:
این رقم نهال انجیر در زمان رشد تبدیل به درختی کوچک می شود که تاجی نسبتا بزرگ دارد و شاخ و برگ پنجه ای و پیچ خورده ای دارد.زمان گلدهی این انجیر در بهار است و البته این رقم در سه فصل یعنی از تابستان تا اوایل پاییز باردهی دارد .میوه این انجیر پوست نسبتا صافی و به رنگ سبز مایل به قرمز دارد طعم آن شیرین،آبدار و خاص می باشد.

معرفی جهت خرید نهال انجیر قرمز :
این رقم نهال انجیر در خاک های شنی و سبک رشد خوبی دارد. رشد شاخ و برگ انجیر قرمز زیاد است و باردهی آن معمولا از سال سوم کاشت آغاز می شود.انجیر قرمز مقاومت نسبی به سرما دارد،در واقع میزان مقاومت نهال انجیر با در نظر گرفتن سن،رقم،سلامتی درخت و شرایط فیزیولوژیکی مشخص می شود.توصیه می شود این نهال را در سال های ابتدایی کاشت مرتب آبیاری شود.

معرفی جهت خرید نهال انجیر برپوز دمبالی :
این نهال انجیر از نهال های بومی کشورمان می باشد که از لحاظ رشد دارای رشد متوسطی می باشد.باردهی بالایی دارد با توجه به تاج پوشش که از گستردگی کمی برخوردار است می توان علت را به لخت و کم برگ بودن این نهال ربط داد.از مشخصه های بارز میوه آن می توان به کروی بودن میوه، کوچک بودن میوه با قطری کمتر از 31 میلی متر و وجود نقاط سفید به روی آن اشاره داشت.

معرفی جهت خرید نهال انجیر ازمیر :
این رقم نهال انجیر بومی ایران نبوده و بعدا با شرایط آب و هوایی سازگاری پیدا کرده و یک سری اصلاحات روی آن صورت گرفته است.خاستگاه این درخت انجیر ترکیه می باشد. میوه این درخت شیرین و خوش طعم و دارای پوستی نازک است که در مواقع مصرف نیازی به پوست کندن آن نیست. این انجیر تحمل بالایی به سرمای زمستان دارد. این نهال بدون گرده افشانی نیز به بار می نشیند.

معرفی جهت خرید نهال انجیر سبز :
این رقم نهال انجیر برای باردهی مناسب نیاز به زمستان ملایم همراه با تابستانی گرم دارد زیرا شرایط آب و هوایی بسیار بر میزان باردهی تاثیر گذارند. سازگاری این نهال با انواع خاک ها از شنی تا رسی صورت می گیرد. میوه انجیر سبز خواص غذایی و درمانی زیادی دارد که در کاهش فشار خون، کاهش وزن و … بسیار نقش حیاتی را ایفا می کند. این نهال نیز متعلق به ایران می باشد .

معرفی جهت خرید نهال انجیر متی :
نهال انجیر
 متی جزء نهال هایی است که بر روی آن اصلاح صورت گرفته و از نهال های پیوندی است که به واسطه اصلاحاتی که روی آن قرار گرفته از سال اول باردهی خود را شروع می کند.این میوه دارای طعمی شیرین است و بیشتر به صورت تازه خوری مورد استفاده قرار می گیرد اما خشک شده آن مرغوبیت بالایی ندارد.رشد این نهال زیاد و دارای باردهی متوسطی است.

معرفی جهت خرید نهال انجیر المی :
این نهال انجیر جزء نهال های اصلاح شده و پر محصول است و باردهی خود را از سال اول آغاز می کند و از این لحاظ جنبه اقتصادی بالایی دارد.
طعم انجیر بین ترش و شیرین می باشد و بیشتر جنبه تازه خوری دارد و دارای باروری متوسط میباشد.
برای تهیه این نهال بهتر است که نهال از نهالستان های معتبر خریداری شود که نهال تحت بهترین شرایط کشت و پرورش داده شده باشد.

معرفی جهت خرید نهال انجیر چناری :
از خصوصیات بارز این نهال انجیر می توان به باروری کم آن اشاره داشت. میوه آن دارای طعمی شیرین است و به صورت تازه خوری و هم خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. از نهال های زودرس می باشد و تغییر رنگ میوه از نوک میوه شروع می شود . رنگ آن بنفش و مایل به مشکی می باشد. در مواقع مصرف به دلیل داشتن پوست ضخیم بهتر است که پوست آن کنده شود.

معرفی جهت خرید نهال انجیر رونو :
از جمله نهال های انجیر پیوندی می توان به انجیر رونو اشاره کرد که دارای باردهی متوسط و رشد کم می باشد .از سال اول باردهی خود را شروع می کند. از میوه این درخت در جهت دفع کرمک روده استفاده می کنند که قبل از صبحانه استفاده از آن مفید می باشد دارای میوه شیرین و آبدار می باشد و جنبه تازه خوری نیز دارد.قند میوه این نهال در حدود 20 درصد می باشد.

معرفی جهت خرید نهال انجیر کشکی :
این رقم نهال انجیر در دسته نهال های با رشد متوسط و باروری کم قرار دارد و رنگ شاخه های این نهال به صورت خردلی می باشد .از ویژگی میوه این نهال می توان به گوشت میوه ضخیم و آبدار و طعمی بین ترش و شیرین اشاره داشت، مصرف تازه خوری دارد. امروزه در بسیاری از نهالستان های معتبر اقدام به یک سری اصلاحات بر روی نهال انجیر کشکی کرده اند که در باروری آن شده است.

معرفی جهت خرید نهال انجیر سان پدرو :
این نهال انجیر در طول سال دو مرحله به بار مینشیند که در مرحله اول محصول بسیار با اهمیت و میزان تولید زیاد تا حد متوسط می باشد ولی برای باردهی دوم این نهال نیاز به گرده افشان دارد.
میوه آن بیشتر به صورت تازه خوری مورد استفاده قرار می گیرد. به علت دو بار باردهی این محصول در طول سال باید بیشتر به این درخت توجه داشت و نیازهای اکولوژیکی این نهال را در نظر گرفت.

معرفی جهت خرید نهال انجیر قهوه ای :
میوه این رقم نهال انجیر دارای طعمی شیرین می باشد و نحوه مصرف آن به صورت تازه خوری و خشک می باشد. این نهال هم همانند انجیر سان پدرو در طول سال دو بار محصول می دهد . این نهال بومی ایران نبوده و خاستگاه آن ترکیه می باشد. سازگاری بالایی به سرما دارد و از نهال هایی است که سرمای تا 15- درجه سانتی گراد را نیز می تواند به خوبی تحمل کند.

معرفی جهت خرید نهال انجیر کالی میرنا :
میوه نهال انجیر کالی میرنا به صورت سبز رنگ و داخل آن سفید می باشد. به علت پوست ضخیمی که دارد بهتر است در هنگام مصرف پوست آن کنده شود و بیشتر به صورت خشک از این میوه استفاده می شود ولی مصرف تازه خوری هم دارد. در زمان خشک شدن میوه رنگ طلایی به خود میگیرد جزء نهال های دیر گل ده می باشد. بومی ترکیه می باشد که بعدا در کالیفرنیا کشت شده است

معرفی جهت خرید نهال انجیر کلسته :
پوست میوه انجیر کلسته به صورت بنفش رنگ می باشد و میوه آبداری دارد و هم به صورت تازه خوری و هم خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد اندازه کوچک تا متوسط است. این نهال انجیر مناسب مناطق کم بارش و گرمسیر می باشد که میتوان به صورت دیم هم به کاشت آن پرداخت .ارتفاع این درخت در حدود 4 متر می باشد .

عرفی جهت خرید نهال انجیر کوداتا :
یکی از متداول ترین ارقام نهال های انجیر، نهال انجیر کوداتا می باشد. اندازه میوه این درخت متوسط و دارای پوسته ضخیم می باشد.رنگ سبز مایل به زردی دارد. تحمل بالایی به سرما دارد و سرمای 10- درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند. شرایط آب و هوایی بر میزان باردهی انجیر کوداتا تاثیر زیادی می گذارند.

معرفی جهت خرید نهال انجیر میسیشن :
رنگ میوه انجیر میسیشن بادمجانی می باشد این میوه پوست ضخیم و سفتی دارد.
از مشخصه های دیگر این درخت این است که در سال اول به بار مینشیند . با توجه به باردهی خوبی که دارد کاشت آن توجیه اقتصادی دارد و مقاومت بالایی نسبت به سرما دارد این مشخصه ها باعث شده که باغداران به پرورش این نهال انجیر بپردازند.

نظرات مشتریان

نظرات برخی مشتریان درباره فروش نهال انجیر در دکتر نهال

دیدگاه و پرسش

  • علی رئیسی
    1402-06-19

    سلام شبتون بخیر
    اگر ازتون نهال بخرم. بعد از دوسال میتونم از نهال هاتون برای پیوند های دیگه درخت های انجیرم استفاده کنم؟؟

    • admin-drnahal
      1402-08-18

      سلام وقت بخیر
      بله شما می توانید درختان انجیر را با پایه های مناسب پیوند بزنید.