خرید انواع نهال کمیاب

بهترین نهال های کمیاب ایرانی و خارجی اصل را از ما بخواهید🤩

لیست قیمت خرید نهال کمیاب

نهال بلوبری

خرید نهال بلوبری

  • گلدهی : میانگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا سردسیر
نهال ازگیل پیوندی

نهال ازگیل پیوندی

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال پالونیا

نهال پالونیا

  • گلدهی : میانگل است
  • باردهی : باردهی ندارد
  • مناسب : معتدل تا سردسیر
نهال رازبری

نهال رازبری

  • گلدهی : میانگل است
  • باردهی : از سال دوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال سنجد

نهال سنجد

  • گلدهی : میانگل است
  • باردهی : از سال سوم
  • مناسب : گرمسیر
نهال عناب بیرجند

نهال عناب بیرجند

  • گلدهی : میانگل است
  • باردهی : از سال سوم
  • مناسب : گرمسیر

نهالستان دکتر نهال

درباره مجموعه دکتر نهال بیشتر بدانیم

سوالات متداول

سوالات متداول درباره خرید نهال کمیاب

من چطور می توانم با مجموعه دکتر نهال در ارتباط باشم؟

راه های ارتباطی با مجموعه دکتر نهال به سه طریق می باشد.

  1. بر قراری تماس تلفنی با کارشناسان دکتر نهال (09143336027 – 09142621060)
  2. گذاشتن پیام در واتساپ کارشناسان دکتر نهال
  3. مراجعه حضوری به نشانی قرار داده شده در وب سایت دکتر نهال (آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر، بعد از پلیس راه)
خرید اینترنتی نهال ها به چه صورت می باشد؟

شما کافیست فقط رقم مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق برقراری تماس با شماره تماس های قرار داده شده در وب سایت، با کارشناسان مجرب دکتر نهال ارتباط بر قرار نموده و نسبت به خرید نهال خود اقدام نمایید.

چگونه می توانم حین خرید نهال از دکتر نهال به این مجموعه اعتماد کنم؟

نهالستان دکتر نهال با سابقه ی درخشان فعالیت بیش از 30 سال، در این زمینه همواره کنار شما خواهد بود. مجوز رسمی از جهاد کشاورزی که تصویر آن در همین صفحه قابل مشاهده است، اعتبار بزرگیست تا به خرید شما اعتبار بخشد.

همچنین ارسال فاکتور رسمی به همراه ارسال نهال های شناسامه دار، از دیگر مزایای خرید نهال از نهالستان دکتر نهال می باشد.

آیا خرید نهال به صورت عمده شامل تخفیف می شود؟

بله خرید عمده ی نهال شامل تخفیف می باشد. دکتر نهال به دلیل داشتن باغات مادری بسیاری که دارد، کاملا از هزینه های فراوان کشاورزان و باغدران عزیز مطلع است. از همین روی با در نظر گرفتن تمامی چالش های کشاورزی، تخفیف مناسب به همراه نهال های با کیفیت را به کشاورزان تضمین می نماید.

نحوه ی ارسال و بسته بندی نهال چگونه می باشد؟

ارسال تمامی ارقام هم به واسطه ی خودروهای باربری و یا اتوبوس های بین شهری صورت می پذیرد تا در کمترین زمان ممکن ارسال ها صورت پذیرد. چنان چه تمایل به ارسال نهال از طریق تیپاکس داشته باشید این مورد هم بنا بر درخواست مشتری انجام می گردد.

ارسال توسط تیم بسته بندی مجموعه با دقت بالا و سرعت بسیار مناسبی صورت می پذیرد. از همین روی ضمانت سلامت نهال ها تا زمان تحویل توسط مجموعه انجام می شود.

برای خرید نهال، دست دست نکن! همین حالا با ما در تماس باش!
دکتر نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی، ارسال سریع و ارائه ی فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود.

پادکست معرفی نهال کمیاب

خرید انواع نهال کمیاب و خاص لاکچری

معرفی جهت خرید نهال ازگیل پیوندی:
این رقم نهال کمیاب یکی از ارقام منحصر به فرد و خاص می باشد،میوه آن سخت و سفت و مقداری اسیدی است به طوری که تا زمانی که کامل نرسیده قابل مصرف نیست. این میوه را تنها به صورت خام مصرف میکنند که طعمی بسیار مطبوع دارد. میوه ی این نهال کمیاب تقویت کننده بسیار خوبی است و از آن جهت تهیه شربت یا کنسرو نیز استفاده می کنند و طرفداران بسیار زیادی دارد.

معرفی نهال لاکچری زرشک سیاه بدون هسته:
این رقم نهال کمیاب دارای گونه های متعددی است در این میان یکی از گونه های مرغوب زرشک،زرشک سیاه بدون هسته است که کاشت آن در ایران نیز امکان پذیر است و یکی از گونه های معروف و شناخته شده ای در ایران است.این رقم نهال کمیاب درختچه ای خاردار است و برگ های بیضی شکلی دارد و میوه های آن کوچک،بیضی و به رنگ سیاه است.

معرفی نهال کمیاب نهال زرشک قرمز پفکی:
این رقم نهال کمیاب یکی دیگر از انواع زرشک می باشد که بسیار بازار پسند است و در دسته ارقام زودبازده قرار میگیرد.این رقم نهال کمیاب بسیار اقتصادی و پر محصول است و از سال اول کاشت آغاز به باردهی می کند. چوب درختچه این رقم به رنگ قرمز،قهوه ای یا زرد است و برگ های بیضی شکل و میوه های پفکی و قرمز رنگ دارد،مزه این نوع زرشک ترش و بسیار لذت بخش است.

معرفی جهت خرید نهال کمیاب بلوبری:
یکی از گونه های نهال کمیاب و خاص میوه بلوبری است که خواص زیادی برای آن بیان شده است. بلوبری یکی از میوه های خوشمزه است که خواص دارویی هم دارد. درختچه بلوبری هم به صورت ایستاده است و هم به صورت خمیده و ارتفاع آن تا 4 متر نیز می رسد. بلوبری شکوفه هایی به شکل زنگ و به رنگ صورتی یا سفید در می آورد. این نهال کمیاب میوه بومی کشور آمریکای شمالی است.

معرفی جهت خرید نهال رازبری:
این رقم نهال کمیاب یک میوه بسیار خوشمزه و محبوب است که به لحاظ اقتصادی نیز دارای ارزش می باشد. این رقم رشد گسترده ای دارد و نسبت به سرما نیز تحمل نسبی دارد.این رقم نهال کمیاب گیاهی چند ساله است که علاوه بر تولید میوه جنبه زینتی هم دارد و کاشت آن منظره زیبایی را خلق می کند. ارتفاع این گیاه تا 4 متر می رسد و در اواخر بهار گل های سفید در می آورد.

معرفی جهت خرید نهال گوجه بری:
میوه این رقم نهال کمیاب یا الماس سرخ یکی دیگر از ارقام کمیاب و خاص می باشد که بومی کشور چین است. این میوه به صورت بوته ای رشد می کند و ارتفاعی 1 تا 5/1 دارد،هر کدام از میوه ها نیز وزنی 5 گرمی دارند و رنگ آنها قرمز سرخ و شفاف است.این رقم نهال کمیاب نسبت به سرما تحمل نسبی دارد و دوره زندگی آن چندین سال است و از سال دوم یا سوم کاشت آغاز به باردهی می کند.

معرفی جهت خرید نهال پالونیا:
این رقم نهال کمیاب بومی کشور چین است که به درخت پولساز معروف است،این نوع درخت رشد بسیار خوبی دارد و چوب آن در صنعت نجاری مورد استفاده قرار میگیرد.از این نهال کمیاب برای ایجاد فضای سبز و جنگل کاری و توسعه فضای سبز استفاده می کنند زیرا چهره بسیار زیبایی ایجاد می کند.این رقم نهال کمیاب در مقابل گرما مقاومت خوبی دارد اما سرمای بیش از اندازه به آن آسیب وارد می کند.

نظرات مشتریان

نظرات برخی مشتریان درباره فروش نهال کمیاب در دکتر نهال

دیدگاه و پرسش