خرید انواع نهال زرشک

بهترین نهال های زرشک ایرانی و خارجی اصل را از ما بخواهید🤩

لیست قیمت خرید نهال زرشک

نهال زرشک سیاه بدون هسته

نهال زرشک سیاه بدون هسته

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال سوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر
نهال زرشک قرمز پفکی

نهال زرشک قرمز پفکی

  • گلدهی : دیرگل است
  • باردهی : از سال سوم
  • مناسب : معتدل تا گرمسیر

نهالستان دکتر نهال

درباره مجموعه دکتر نهال بیشتر بدانیم

سوالات متداول

سوالات متداول درباره خرید نهال زرشک

من چطور می توانم با مجموعه دکتر نهال در ارتباط باشم؟

راه های ارتباطی با مجموعه دکتر نهال به سه طریق می باشد.

  1. بر قراری تماس تلفنی با کارشناسان دکتر نهال (09143336027 – 09142621060)
  2. گذاشتن پیام در واتساپ کارشناسان دکتر نهال
  3. مراجعه حضوری به نشانی قرار داده شده در وب سایت دکتر نهال (آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر، بعد از پلیس راه)
خرید اینترنتی نهال ها به چه صورت می باشد؟

شما کافیست فقط رقم مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق برقراری تماس با شماره تماس های قرار داده شده در وب سایت، با کارشناسان مجرب دکتر نهال ارتباط بر قرار نموده و نسبت به خرید نهال خود اقدام نمایید.

چگونه می توانم حین خرید نهال از دکتر نهال به این مجموعه اعتماد کنم؟

نهالستان دکتر نهال با سابقه ی درخشان فعالیت بیش از 30 سال، در این زمینه همواره کنار شما خواهد بود. مجوز رسمی از جهاد کشاورزی که تصویر آن در همین صفحه قابل مشاهده است، اعتبار بزرگیست تا به خرید شما اعتبار بخشد.

همچنین ارسال فاکتور رسمی به همراه ارسال نهال های شناسامه دار، از دیگر مزایای خرید نهال از نهالستان دکتر نهال می باشد.

آیا خرید نهال به صورت عمده شامل تخفیف می شود؟

بله خرید عمده ی نهال شامل تخفیف می باشد. دکتر نهال به دلیل داشتن باغات مادری بسیاری که دارد، کاملا از هزینه های فراوان کشاورزان و باغدران عزیز مطلع است. از همین روی با در نظر گرفتن تمامی چالش های کشاورزی، تخفیف مناسب به همراه نهال های با کیفیت را به کشاورزان تضمین می نماید.

نحوه ی ارسال و بسته بندی نهال چگونه می باشد؟

ارسال تمامی ارقام هم به واسطه ی خودروهای باربری و یا اتوبوس های بین شهری صورت می پذیرد تا در کمترین زمان ممکن ارسال ها صورت پذیرد. چنان چه تمایل به ارسال نهال از طریق تیپاکس داشته باشید این مورد هم بنا بر درخواست مشتری انجام می گردد.

ارسال توسط تیم بسته بندی مجموعه با دقت بالا و سرعت بسیار مناسبی صورت می پذیرد. از همین روی ضمانت سلامت نهال ها تا زمان تحویل توسط مجموعه انجام می شود.

برای خرید نهال، دست دست نکن! همین حالا با ما در تماس باش!
دکتر نهال با مجوز رسمی جهاد کشاورزی، ارسال سریع و ارائه ی فاکتور رسمی، انتخابی مطمئن برای شما خواهد بود.

پادکست معرفی نهال زرشک

خرید انواع نهال زرشک

معرفی جهت خرید نهال زرشک سیاه بی هسته:
این گونه نهال زرشک،بدون هسته است که کاشت آن در ایران نیز امکان پذیر است .این نهال درختچه ای خاردار است و برگ های بیضی شکلی دارد و میوه های آن کوچک،بیضی و به رنگ سیاه است.این درخت زرشک، را بومی مناطق مرکزی و جنوبی اروپا می دانند و به زرشک اروپایی نیز شهرت دارد.قیمت نهال زرشک، این نهال بسیار اقتصادی می باشد و یکی از پر سود ترین ارقام نهال زرشک یاد می شود.

معرفی جهت خرید نهال زرشک قرمز پفکی:
یکی دیگر از انواع نهال زرشک، می باشد که بازار پسند می باشد و در دسته ارقام زودبازده قرار میگیرد. این نهال زرشک، از سال اول آغاز به باردهی می کند. چوب درختچه این رقم به رنگ قرمز،قهوه ای است و برگ های بیضی شکل و میوه های پفکی و قرمز رنگ دارد،مزه این نوع زرشک ترش است.قیمت نهال زرشک این رقم نسبتا ارزان و جز یکی از بهترین نهال زرشک، می باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک ولکاریس:
این رقم نهال رزشک، همان زرشکی می باشد که به طور معمول در تهیه غذاها از آن استفاده می کنیم و به زرشک آشی یا معمولی معروف می باشد. کشت این نهال بیشتر در استان های خراسان جنوبی، آذربایجان، فارس و … و مناطق کوهستانی بیشتر صورت می گیرد.به علت کمیاب بودن این رقم، قیمت نهال زرشک، آن در دسترس نمی باشد و نمی توان کاشت نهال زرشک، آن را توصیه نمود.

معرفی جهت خرید نهال زرشک کراتاجینا:
یکی از بهترین نهال های زرشک، که به زرشک جنگلی نیز معروف می باشد زرشک کراتاجینا می باشد . از مهمترین خصوصیات این نهال زرشک، می توان به برگ کشیده ، ارتفاعی 3 تا 4 متری اشاره داشت. این نهال در استان کرج و طالقان ، فیروزکوه ،هشتگرد و ..کشت می شود. خارهای بلندی دارد و درختچه ای کوتاه می باشد. جز یکی از بهترین نهال های زرشک، اروپایی در گذشته از ان یاد می شده است.

معرفی جهت خرید نهال زرشک داروینی:
از خصوصیات رشدی این درخت زرشک، می توان اشاره داشت که در خاک های مرطوب رشد می کند و زمان کاشت Barberry seedlings، در مهر ماه و فرودین صورت میگیرد . نحوه ی تکثیر این به دو صورت قلمه و بذر می باشد. جزء یکی از گونه های سایه پسند می باشد. یک سری اصلاحات روی این نهال صورت گرفته و دارای قامت راست می باشد.قیمت نهال زرشک، آن نسبتا مناسب می باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک دنسی فلورا :
این نژاد نهال زرشک، قابلیت کشت در ارمنستان و ایران را دارد در ایران شهرهای نهاوند، کرمانشاه، البرز، آذربایجان و… کشت می شود. جزء نهال های زودبازده می باشد و ارزش اقتصادی بالایی دارد. برگ های این درخت زرشک، کرکدار و در برخی از موارد صاف و بدون کرک می باشند و میوه آن به صورت سته می باشد.کاشت نهال زرشک، این رقم همه گیر نبوده و به نظر اقتصادی نمی تواند باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک فورتونئی:
این نهال زرشک، جزء گونه های غیر بومی می باشد و خاستگاه آن کشور چین می باشد. از دیگر مشخصه های این نهال می توان به خوشه های کوچک آن اشاره داشت. میوه این نهال به صورت قرمز رنگ می باشد که بیشتر از این زرشک در تهیه پرچین استفاده می کنند. مکان مناسب برای کاشت نهال زرشک، این رقم ارتفاع بالاتر از 300 متر از سطح دریا است.

معرفی جهت خرید نهال زرشک اینترگریما:
این رقم قابلیت کشت در بیشتر مناطق کشور را دارد. ارتفاع این نهال زرشک، به حدود 4 متر می رسد. از ویژگی های میوه آن می توان به سته بودن و رنگ ارغوانی سرخ تا نیلی آن اشاره کرد. برگ این نهال چرمی بوده و طول آن 2 تا 3 برابر عرض آن می باشد و گل آذین خوشه ای دارد. قابلیت کشت در اکثر مناطق را دارا می باشد و قیمت نهال های زرشک، آن هم نسبتا اقتصادی است.

معرفی جهت خرید نهال زرشک ژولیانه:
یکی از انواع نهال زرشک، ژولیانه می باشد که جزء گونه های غیر بومی می باشد و خاستگاه آن چین است. Barberry seedlings، همیشه به صورت سبز و خشبی می باشد. این نهال هم از طریق قلمه و هم به صورت بذر تکثیر پیدا می کند. برگ های باریکی دارد. بهترین زمان برای هرس این درختچه فصل بهار و پاییز می باشد. رنگ حبه های زرشک سیاه مایل به آبی می باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک نومولاریا :
مهمترین ویژگی این نهال های زرشک، وجود شاخه های متعدد و ارتفاع 4 متری آن می باشد. این نهال در البرز و فیروزکوه کشت و مشاهده شده است. خارهای این درختچه یا به صورت ساده و یا به صورت سه شاخه می باشد. اندازه میوه آن بین 5 تا 6 میلی متر و به صورت تخم مرغی می باشد. خرید نهال زرشک، آن اقتصادی نمی باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک ارینتالیس:
از مشخصه های بارز Barberry seedlings، می توان به ارتفاع 2 متری و تعداد شاخ و برگ زیاد، میوه سرخ رنگ و سته مانند، شاخه های این درختچه قهوه ای هستند که بعد از مدتی رنگ قهوای آن به سمت خاکستری تمایل پیدا می کند. این نهال در ارتفاعات جنوبی البرز، سمنان، ساوه و کاشان مشاهده شده است .قیمت نهال زرشک، در این رقم نسبتا زیاد می باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک براچیوبوتریس:
این نهال جز انواع نهال زرشک، ای می باشد که دارای واریته های مختلفی می باشد که هر کدام از این واریته ها تفاوت هایی دارند و نوع نیازهای اکولوژیکی آن ها با یکدیگر متفاوت است. این نهال در ارتفاعات فیروزکوه ، سمنان قابلیت کشت را دارد. ارتفاع این درخچه در حدود 2 الی 2.5 متر می باشد.این درخت زرشک، اقتصادی نمی باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک ارتوبوتریس:
ارتفاع درخت زرشک، این رقم حدود 4 متر می باشد . امروزه بیشتر در نواحی مازندران، گرگان و کلاردشت حضور دارد وجود این نهال در مناطق شمالی کشور نشان از این دارد که این نهال های زرشک، مناطق مرطوب را می پسندد که در کاشت این نهال توجه به نیازهای ضروری این درختچه ضروری می باشد و در ارتفاعات 260-750 متر از سطح دریا کشت می شود.قیمت نهال زرشک، این رقم مناسب می باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک خراسانیکا:
نهال زرشک، 
خراسانیکا جزء نهال های بومی ایران می باشد که در فلور ایرانیکا ثبت شده است. در خراسان بین بجنورد و در مراوه تپه نیز این رقم زرشک مشاهده شده است. بیشتر زرشک های تولیدی در خراسان جنوبی از این نوع نهال می باشد که تقریبا بیشتر نیاز کشور را تامین می کنند. نیازهای اکولوژیک این درخت زرشک، می بایست رعایت شود .

معرفی جهت خرید نهال زرشک استنوفیلا:
زرشک استنوفیلا جزء نهال های هیبریدی می باشد. از نیازهای اکولوژیکی آن می توان به رشد در خاک رسی، کاشت در مهر ماه و فروردین و هرس کردن در فصل پاییز برای گیاه بسیار حیاتی می باشد اشاره داشت. برگ های این نهال زرشک، سبز و تیره رنگ می باشند. ارتفاع این درختچه نیز زیاد می باشد به گونه ای که حداقل ارتفاع آن در حدود 5/2 متر می باشد .جز بهترین نهال زرشک، اروپا می باشد.

معرفی جهت خرید نهال زرشک ارتوبوتریس:
ارتفاع نهال زرشک؛ تانبرگی حدود 100 تا 120 سانتی متر گزارش شده است که نسبت به سایر نهال های زرشک ارتفاع موتاه تری دارد و بیشتر هدف از کاشت این درخت برای تزئینات باغ است. حبه های این زرشک یا به صورت منفرد می باشند و یا به صورت جفتی در کنار هم قرار گرفته اند. این درخت زرشک، در شرق ایالت آمریکا به صورت وحشی شروع به رویش می کند، و در پاییز و زمستان کاشته می شود.کاشت نهال های زرشک، آن توصیه نمی شود.

معرفی جهت خرید نهال زرشک شانگهای:
یکی از نهال های پر طرف دار در شرق آسیا زرشک شانگهای می باشد . این نهال ها در ارتفاعات بسیار زیاد کاشته می شود و در اواخر دهه ی 1900 وارد شرق اسیا شد و سود خوبی را برای کشاورزان در اوایل تاسیس زمین های کشاورزی برایشان رقم زد . قیمت نهال های زرشک این رقم گران می باشد و در صورت لازم می بایست از چین وارد کشور شود.

نظرات مشتریان

نظرات برخی مشتریان درباره فروش نهال زرشک در دکتر نهال

دیدگاه و پرسش