خواص آلو سیاه برای کبد: (برسی خواص آلو برای کبد چرب)

خواص آلو سیاه برای کبد: (برسی خواص آلو برای کبد چرب)

خواص و فواید مصرف آلو برای کبد

آلو خشک از جمله خوراکی های بسیار پر خاصیت می باشد. که استفاده از آن به طور روزانه و مرتب می تواند برای جلوگیری از بسیاری بیماری ها موثر باشد. همچنین در درمان برخی از مشکلات نیز موثر است. یکی از بیماری هایی که استفاده از چند آلو خشک به طور روزانه می تواند در جلوگیری و درمان آن بسیار موثر باشد، بیماری های کبدی است. که در ادامه قصد داریم شما را با خواص آلو خشک برای کبد، بیشتر آشنا کنیم.

خواص آلو خشک برای کبد چرب

امروزه بیماری های کبدی مانند کبد چرب، بیشتر مردم را درگیر خود کرده است. یکی از علت های آن هم استفاده بیش از اندازه از غذاهای فست فودی و پر چربی می باشد. بیماری های کبدی جزو بیماری هایی هستند که شاید خیلی از مردم بدون اینکه بدانند، درگیر آن هستند.

از این رو آن را مرگ خاموش نامیده اند. اما علاوه بر روش های درمانی پزشکی و استفاده از دارو، می توان با استفاده از برخی مواد طبیعی و خوراکی آن را درمان نمود. و یا از بروز بیماری های کبدی جلوگیری کرد.

از خواص آلو خشک برای کبد ، درمان کبد چرب است. افرادی که دچار بیماری کبد چرب هستند و یا در معرض ابتلا به آن قرار دارند. می توانند با استفاده از ۲ عدد آلو خشک به درمان آن کمک نمایند. برای استفاده از آن باید از شب قبل ۲ عدد آلو را در آب بخیسانید. و اجازه دهید تا صبح درون آب باقی بماند. سپس آن را میل نمایید.

همچنین جهت تمایل میتوانید از ارقام نهال الو سایت دکتر نهال هم دیدن فرمایید .

خواص الو
خواص الو

آشنایی با خواص آلو خشک برای تنظیم فشارخون

علاوه بر خواص آلو خشک برای کبد، می توان از آلو خشک برای تنظیم فشار خون، پاکسازی ریه ها، کاهش کلسترول، حفظ سلامت قلب و تقویت ایمنی بدن و … اشاره نمود. اما از آنجایی که ابتلا به بیماری های کبدی در صورت عدم درمان، می توانند بسیار خطرناک و کشنده باشند.

بنابراین برای جلوگیری از بیماری های کبدی نیاز است تا، با استفاده از مواد طبیعی کبد را پاک سازی نمود. یکی از خواص آلو خشک برای کبد، کمک به شستشو و پاک سازی کبد می باشد. این خواص آلو خشک برای افرادی که دخانیات استفاده می کنند، نیز بسیار موثر است.

نحوه استفاده از آلو خشک برای درمان کبد چرب

برای استفاده از خواص آلو خشک ، نیاز است تا مقداری آلو را به همراه چوب دارچین، عسل، زرد چوبه و نمک سولفات ۲ ممیزی تهیه نمایید. سپس آلو را به همراه آب در ظرفی بریزید و دم کنید. در زمانی که آلو و آب در حال جوش خوردن هستند. چوب دارچین را به آن اضافه نمایید. سپس در زمانی که رنگ جوشانده تغییر کرد. زیر آن را خاموش کرده و از اجازه دهید، تا جوشانده خنک شود.

در ادامه آلو ها را از آب خارج نمایید و آنها را له کنید. و مجددا آن را درون آب جوشانده بریزید. مقداری زردچوبه و نمک سولفات دو ممیزی به آن اضافه نمایید. و درون یخچال بگذارید. پس از گذشت چند ساعت یک لیوان از آن را به همراه یک قاشق عسل میل نمایید.

همچنین در ویکی پدیا میتوانید بیشتر بخوانید .

نکات حائز اهمیت در استفاده از خواص آلو خشک برای کبد

  • یکی از مهم ترین نکاتی که در استفاده از آلو خشک باید مد نظر داشته باشید. زمان استفاده از این معجون می باشد.
  • استفاده از این معجون باید بین ساعت ۳ تا ۷ صبح و به صورت ناشتایی باشد. تا تاثیر خود را روی کبد بگذارد. باقی مانده معجون را نیز ساعت ۳ تا ۷ عصر میل کنید.
  • پس از خوردن این معجون سعی کنید یک ساعت بعد صبحانه میل نمایید. همچنین از خوردن لبنیات مانند شیر و همچنین خوراکی های چرب و مربا برای صبحانه، پرهیز نمایید.
  • بهترین صبحانه پس از خوردن این معجون یک عدد سفیده تخم مرغ به همراه کلم بروکلی بخار پز و پودر دارچین می باشد.
  • برای دستیابی به نتیجه صد درصدی نیاز است تا ۵ لیوان از این معجون میل کنید. از اولین لیوان هر ۱۲ ساعت یک لیوان میل کنید. تا ۵ لیوان جوشانده خورده شود.
  • اگر کبد شما به شدت بیمار می باشد. هر ۶ ماه یکبار، از این روش شستشوی کبد استفاده نمایید. این کار تاثیر بسیار ویژه ای در درمان بیماری کبد شما خواهد داشت. همچنین از بروز بیماری کبدی در افراد سالم نیز به طور قطعی جلوگیری می کند.
جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

اگر کشاورز یا باغدار هستید و یا علاقه مند به پرورش انواع نهال میوه می باشید، می توانید با کیفیت ترین ارقام نهال میوه را از ما خریداری نمایید. دکتر نهال دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی آماده ی ارسال انواع نهال میوه پربار به سراسر کشور می باشد. کافیست همین حالا با ما در تماس باشید.

دیدگاه و پرسش