آیا گردو چاق کننده است؟(مصرف گردو برای چاقی صورت)

از  خواص گردو تا مصرف گردو برای چاقی صورت:

تاثیر مثبت گردو برای چاقی صورت، را نمی توان نادیده گرفت این ماده مقوی علاوه بر حجیم کردن صورت به شادابی پوست و سلامت آن نیز کمک می کند.

شما با خواص موجود در گردو و تاثیر گردو برای چاقی صورت؛ تا چه اندازه اطلاعات دارید؟ و این ماده مغذی در سبد رژیم غذایی شما چه جایگاهی دارد؟ گردو را پادشاه مغز ها می دانند و در مقایسه با دیگر انواع مغز ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است و خواص موجود در آن را هم نمی توان دست کم گرفت. ارزش غذایی و خواص درمانی گردو باعث شده تا نقش مهمی در رژیم غذایی بشر ایفا کند.

اگر بخواهیم به ارزش غذایی گردو بپردازیم باید اشاره کنیم چربی بیشترین درصد تشکیل دهنده گردو میباشد که چیزی حدود ۶۵% را شامل می شود. لازم به ذکر است این نوع چربی به هیچ عنوان مضر و غیر اشباع نمی باشد. در واقع چربی موجود در گردو آن را به ماده غذایی با انرژی بالا تبدیل کرده است که می تواند در تامین انرژی لازم برای بدن مفید باشد.

همچنین درصد قابل مشاهده ای فیبر در این ماده غذایی مفید موجود است و علاوه بر اینها گردو منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی از جمله:مس،اسید فولیک،فسفر،ویتامین B6،منگنز و ویتامین E می باشد که در این بین فسفر شناخته شده تر است. جایگاه فسفر و وظیفه آن در بدن بسیار اهمیت دارد و باید این ماده معدنی مقوی در بدن تامین شود.

با این تفاسیر می توان اشاره کرد ارزش غذایی و خواص بالایی که در گردو موجود است باعث شده تا از گذشته های دور گردو در سبد رژیم غذایی خانواده ها پر رنگ باشد،به طوری که در طب سنتی نیز از این محصول برای پیشگیری از برخی بیماری ها توصیه می شده است. گردو مصرف خوراکی دارد و از آن می توان به عنوان یک میان وعده بسیار مقوی همراه با دیگر مغز ها مصرف نمود.

همچنین جهت آشنایی با ارقام نهال گردو میتوانید روی عبارت نهال گردو کلیک نمایید.

گردو برای چاقی
گردو برای چاقی

آیا مغز گردو چاق کننده است؟

میل به زیبایی هیچ گاه در انسان از بین نمی رود به طوری که از گذشته نیز انسان ها همیشه در صدد این بوده اند تا بتوانند زیبایی و سلامت خود را تامین کنند. در واقع زیبایی مجموعه فاکتور هایی می باشد که فرد با کنار هم قرار دادن آن حس خوشایند و مطلوبی در ذهن خود ایجاد می کند.

انسان همیشه در تلاش است تا جذاب تر باشد و برای رسیدن به چنین هدفی چندین راه مختلف را انتخاب می کنند که ممکن است نتیجه مطلوب را نیز نداشته باشد. همیشه لاغری صورت با اندکی تغییر در رژیم غذایی به وجود می آید و افراد از این موضوع حس خوشایندی نخواهند داشت و به دنبال رفع این مشکل هستند.

همیشه راه هایی هم وجود دارد که در خلال تامین زیبایی به سلامت شما نیز کمک خواهد کرد و آن رژیم غذایی مناسب و جایگزین کردن آن در مقابل مواد شیمیایی مضر می باشد.  اگر شما قصد دارید با روشی مطمئن و بدون ریسک نسبت به چاقی و پر شدن صورت خود اقدام کنید از مواد غذایی ای استفاده کنید که سلامت بدن شما را نیز تامین کند.

مصرف مغزیجات مفید و به خصوص گردو و قرار دادن آن در سبد رژیم غذایی روزانه می تواند به پر شدن و زیباتر شدن صورت شما کمک کند. خواص موجود در گردو برای چاقی صورت؛ در حفظ سلامت پوست صورت شما نیز موثر است و آن را  در برابر رادیکال های  مضری که در طبیعت وجود دارد حفظ می کند.

ترکیب برخی مواد پر خاصیت با گردو برای چاقی صورت، می تواند موثر باشد.

گردو برای چاقی
گردو برای چاقی

و اما ترکیبات موثر با گردو برای چاقی صورت:

۱:خرما با گردو برای چاقی صورت:

این ترکیب بسیار مفید و مقوی می باشد و مصرف روزانه ۵ تا ۱۰ عدد از این ترکیب به کسب نتیجه مطلوب کمک خواهد کرد. شما می توانید با مخلوط گردو و خرما چیزی شبیه به قرص هایی در اندازه متوسط تهیه کنید و میل نمایید.

۲:سیب با گردو برای چاقی صورت:

سیب برای نشاط و چاقی پوست صورت مفید است،شما می توانید از ترکیب سیب و گردو معجونی تهیه کنید و ره روز صبح میل نمایید بعد از گذشت چند روز متوجه چاقی و پر شدن صورت خود خواهید شد.

۳:روغن بادام و گردو برای چاقی صورت:

از گردو به دلیل درصد بالایی از چربی که دارد روغن نیز تهیه می کنند که به عنوان یک حجیم کننده طبیعی کاربرد دارد. و شما می توانید با ترکیب روغن بادام شیرین و روغن گردو یک محلول طبیعی تهیه کنید و شب ها قبل از خواب بر روی پوست صورت خود به آرامی مالش دهید تا روغن به خوبی جذب پوست شما شود. این ترکیب مفید در سفت شدن و حجیم شدن ماهیچه های صورت می شود.

جهت خرید نهال با ما در تماس باشید

اگر کشاورز یا باغدار هستید و یا علاقه مند به پرورش انواع نهال میوه می باشید، می توانید با کیفیت ترین ارقام نهال میوه را از ما خریداری نمایید. دکتر نهال دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی آماده ی ارسال انواع نهال میوه پربار به سراسر کشور می باشد. کافیست همین حالا با ما در تماس باشید.